FAQ - Οδηγίες χρήσης
Δημιουργία λογαριασμού στο IPtech Helpdesk
Για την δημιουργία λογαριασμού στο σύστημα εξυπηρέτησης ακολουθείστε τις παρακάτω οδηγίες:
1. Επισκεφθείτε το IPtech Helpdesk από το link https://www.iptech.gr/helpdesk/el/,
2. Επιλέξτε Εγγραφή χρήστη.
3. Συμπληρώσε τα σωστά στοιχεία στην φόρμα που ακολουθεί
4. Επιλέξτε Εγγραφή και έχετε ολοκληρώσει την εγγραφή σας εφόσον το σύστημα σας ενημερωσει με το εξής μήνυμα:
Ο λογαριασμός σας έχει δημιουργηθεί και έχει αποσταλεί σύνδεσμος ενεργοποίησης στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που εισάγατε. Σημειώστε πως, πριν μπορέσετε να συνδεθείτε, πρέπει να ενεργοποιήσετε το λογαριασμό ακολουθώντας το σύνδεσμο ενεργοποίησης στο email που σας στάλθηκε πρίν συνδεθείτε.
5. Επιστρέψτε στο email σας και επιλέξτε το μύνημα που λάβατε απο το σύστημα εξυπηρέτησης.
6. Ακολουθείτε τις οδηγίες του email που λάβατε για να ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας.
Έχω ξεχάσει το όνομα σύνδεσης ή/και τον κωδικό σύνδεσης
Για να μπορέσετε να επαναφέρετε την σύνδεση σας αν έχετε ξεχάσει το όνομα σύνδεσης ή/και τον κωδικό σύνδεσης ακολουθείστε τις παρακάτω οδηγίες.
1. Επισκεφθείτε το IPtech Helpdesk από το link https://www.iptech.gr/helpdesk/el/,
2. Επιλέξτε Σύνδεση χρήστη.
3. Κάτω από το λεκτικό Σύνδεση στην φόρμα σύνδεσης που ακολουθεί επιλέξτε το σύνδεσμο που σας ενδιαφέρει ανάλογα με το τι επιθυμείτε να επαναφέρεται: Ξεχάσατε τον κωδικό σας; ή Ξεχάσατε το όνομα χρήστη;
4. Παρακαλώ, εισάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που συνδέεται με το λογαριασμό σας.
5. Επιλέξτε Υποβολή
6. Επιστρέψτε στο email σε λίγα λεπτά και επιλέξτε το μύνημα που λάβατε απο το σύστημα εξυπηρέτησης.
7. Ακολουθείστε τις οδηγίες του email που λάβατε για να επαναφέρετε την πρόσβασή σας στο λογαριασμό σας.
Δημιουργία αιτήματος υποστήριξης ή ερώτημα
1. Επισκεφθείτε το IPtech Helpdesk από το link https://www.iptech.gr/helpdesk/el/,
2. Επιλέξτε Σύνδεση χρήστη.
3. Πληκτρολογιστε το Όνομα σύνδεσης και τον κωδικό σας και πατήστε Σύνδεση.
4. Επιλέξτε Υποβολή αιτήματος
5. Συμπληρώσε τα σωστά στοιχεία στην φόρμα που ακολουθεί
6. Επιλέξτε Υποβολή και έχετε ολοκληρώσει την αποστολή του αιτήματος
Τα στοιχεία της σύνδεση σας Όνομα σύνδεσης και κωδικός σύνδεσης είναι στην διάθεσή σας εφόσον έχετε κάνει Εγγραφή στο σύστημα.
Τι προτεραιότητα να βάλω όταν δημιουργώ ένα αίτημα;
Όταν δημιουργείτε ένα αίτημα υποστήριξης μπορείτε να επιλέξετε τις παρακάτω προτεραιότητες σύμφωνα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε:
Χαμηλή: Όταν το πρόβλημα δεν είναι ιδιαίτερης σημασίας ή απλά θέλετε να διατυπώσετε μια γενική ερώτηση.
Κανονική: Όταν το πρόβλημα αφορά απορίες για την χρήση προγραμμάτων ή ρυθμίσεις συστήματος ή δικτύου ή (νέων) περιφερειακών συσκευών
Υψηλή: Όταν υπάρχει πρόβλημα σε κάποια λειτουργία του συστήματός σας ή του δικτύου σας ή των περιφερειακών σας που δεν σας επιτρέπει να εργαστείτε.
Επείγουσα: Όταν υπάρχει δυσλειτουργία σε κεντρικό σύστημα ή server ή το web site ή σε mail server με αποτέλεσμα την διακοπή της παραγωγικής λειτουργίας ενός μικρού αριθμού θέσεων εργασίας.
Κρίσιμη: Όταν δεν είναι προσβάσιμοι βασικοί πόροι λειτουργίας της επιχείρησης και επηρεάζεται καθολικά η παραγωγική λειτουργία της επιχείρησης για το σύνολο των θέσεων εργασίας και δεν γνωρίζετε την αιτία.