Η IPtech εφαρμόζει υπηρεσίες προληπτικής τεχνικής υποστήριξης, σε πελάτες της, με στόχο τον έλεγχο της εγκατάστασης. Μέσω αυτών, αντιμετωπίζονται πιθανά προβλήματα πριν γίνουν σημαντικά για την επιχείρηση.
Συγκεκριμένες ενέργειες πρόληψης όπως η σωστή ενημέρωση των συστημάτων, η ορθή διαμόρφωση των αντιγράφων ασφάλειας, αλλά και η συνεχή εκπαίδευση των χρηστών θα σας ελαχιστοποιήσουν τις χαμένες ώρες εργασίας.
Το πρόγραμμα προληπτικής συντήρησης περιλαμβάνει τις παρακάτω υπηρεσίες:
- Περιοδικές επισκέψεις στην εγκατάσταση του πελάτη με ραντεβού, με στόχο τον προληπτικό έλεγχο υλικού, λογισμικού και επικοινωνιών.
- Τακτικές απομακρυσμένες συνεδρίες μέσω Internet με τον εξοπλισμό του πελάτη τόσο των κεντρικών συστημάτων Servers, όσο και των τερματικών σταθμών και των συστημάτων παραγωγής, με στόχο τον έλεγχο της σωστής λειτουργίας τους.
- Προληπτικές υπηρεσίες ελέγχου ασφάλειας της εγκατάστασης και διενέργεια ελέγχων πρόσβασης εταιρικών πληροφοριών. Έλεγχος απομακρυσμένης ασφάλειας δεδομένων.
- Έλεγχος διαδικασίας αντιγράφων ασφαλείας. Έλεγχος των μέσων αποθήκευσης με πλήρη επαναφορά του Backup σε εφεδρικό σύστημα. Έλεγχος αρχείων και εφαρμογών.
- Ανάλυση και δημιουργία σεναρίου αντιμετώπισης κρίσης, για την επαναφορά της εγκατάστασης σε περίπτωση σοβαρής ή ανεξέλεγκτης κατάστασης, όπως βλάβη, κλοπή, φυσική καταστροφή, δολιοφθορά, κ.α.
- Συμβουλευτικές υπηρεσίες για την εξέλιξη – αναβάθμιση της μηχανογραφικής εγκατάστασης, με δημιουργία αναλυτικού σχεδίου κόστους, χρόνου και απόδοσης του νέου έργου.
Η IPtech με τις υπηρεσίες προληπτικής υποστήριξης μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε το κόστος λειτουργίας σας και να σας δώσει την ανάπτυξη που χρειάζεστε, εξοικονομώντας σας πόρους και χαμένες ώρες εργασίας.