Στην IPtech σχεδιάζουμε υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης αποκλειστικά για επιχειρήσεις τα τελευταία 35 χρόνια.
Σκοπός μας είναι η συνεχής λειτουργία τόσο του εγκατεστημένου εξοπλισμού, όσο και των συστημάτων cloud που διαθέτετε για επιπλέον υπηρεσίες όπως email, hosting, backup, ippbx σε data center.
Προσφέρουμε ένα σύνολο υπηρεσιών προσαρμοσμένο στις ιδιαιτερότητες της κάθε επιχείρησης.
Με τα συμβόλαια τεχνικής υποστήριξης προσφέρουμε υπηρεσίες προληπτικής συντήρησης της εγκατάστασης με άμεση αντιμετώπιση πιθανών προβλημάτων πριν γίνουν σημαντικά. Η άμεση επαφή και η ενημέρωση της διοίκησης για θέματα ασφάλειας, προφυλάσει την επιχείρηση από κινδύνους απώλειας ή διαρροής ευαίσθητων πληροφοριών.
Τα βασικά χαρακτηριστικά των συμβολαίων τεχνικής υποστήριξης είναι:
- Άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση της επιχείρησης σε περίπτωση βλάβης.
- Περιοδικές επισκέψεις στην εγκατάσταση του πελάτη με ραντεβού, για τον προληπτικό έλεγχο υλικού, λογισμικού και επικοινωνιών.
- Τακτικές απομακρυσμένες συνεδρίες μέσω Internet με τον εξοπλισμό του πελάτη τόσο των κεντρικών συστημάτων Servers, όσο και των τερματικών σταθμών, για τον έλεγχο της σωστής λειτουργίας τους.
- Υπηρεσίες προληπτικού ελέγχου ασφαλείας της εγκατάστασης και διενέργεια ελέγχων πρόσβασης εταιρικών πληροφοριών.
- Έλεγχος διαδικασίας αντιγράφων ασφάλειας.
- Ανάλυση και δημιουργία σεναρίου αντιμετώπισης κρίσης, για την επαναφοράς της εγκατάστασης σε περίπτωση σοβαρής ή ανεξέλεγκτης κατάστασης.
- Συμβουλευτικές υπηρεσίες για την εξέλιξη – αναβάθμιση της μηχανογραφικής εγκατάστασης, με δημιουργία αναλυτικού σχεδίου κόστους, χρόνου.
Οι υπηρεσίες μας, σας προσφέρονται για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, με δυνατότητα επέκτασης. Οι υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης καλύπτουν τόσο τα τερματικά συστήματα και τα περιφερειακά τους, όσο και τα κεντρικά συστήματα, καθώς και τις τηλεπικοινωνιακές υποδομές της εταιρείας σας.