Παρέχεται άμεση τεχνική υποστήριξη και καθοδήγηση, ώστε να ξεπεραστεί το τεχνικό πρόβλημα. Η υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης είναι άμεση και αποτελεσματική.
Η IPtech φροντίζει να έχει το πλήρη ιστορικό του κάθε συστήματος που υποστηρίζει ώστε να είναι σε θέση να δώσει τις απαραίτητες οδηγίες, με στόχο την επίλυση του προβλήματος.
Πλεονεκτήματα τηλεφωνικής τεχνικής υποστήριξης:
- Εξυπηρέτηση με ένα μόνο τηλεφώνημα (Single Point of Contact).
- Ενημέρωση για τεχνικές προδιαγραφές προϊόντων, κλπ.
- Επίλυση τεχνικών προβλημάτων.
- Δυνατότητα παρακολούθησης βλαβών ή εγκαταστάσεων.
Το τεχνικό τμήμα της IPtech αναλαμβάνει κατόπιν συμφωνίας την υποστήριξη των χρηστών, που χρησιμοποιούν προϊόντα και εφαρμογές διαφόρων κατασκευαστών. Προσφέρει ολοκληρωμένες και ποιοτικές υπηρεσίες τηλεφωνικής υποστήριξης σε θέματα λογισμικού (software) ή υλικών (hardware), σε επιχειρήσεις πελάτες της IPtech με συμβόλαια υποστήριξης ή ειδικές συμφωνίες.